• hu

Girunók a Gotthárd-alagútba

0

Hat különböző járművet mutatott be a Stadler az InnoTrans vasúti szakkiállításon, amellyel a vállalatcsoport az esemény egyik legjelentősebb résztvevője, illetve a vasúti személyszállítási szegmens egyik legnagyobb kiállítója lett.

A Stadler az 1996-ban megrendezett első InnoTrans óta a kiállítás állandó szereplője. A kiállított hat jármű a svájci vasútijármű-gyártó történetében rekordnak számít. A kiállítás egyik legnagyobb szenzációját az EC250-es gyári elnevezésű, a Svájci Államvasutak által Girunóra (rétorománul egerészölyv) keresztelt jármű, a világ első szériagyártású, alacsonypadlós, nagysebességű motorvonata jelentette (1. kép).

1. kép

2. kép

 

 

 

 

 

 

Az összesen 29 db, 11 részes, 250 km/h végsebességre képes jármű a közelmúltban megnyílt Gotthárd-bázisalagúton keresztül 2019-től Milánó és Zürich, később Milánó és Frankfurt között közlekedik majd.

3. kép

4. kép

 

 

 

 

 

 

A Stadler minden kiállítási napon két járműpremiert tartott, az EC250 mellett a cégcsoport bemutatta a Holland Vasúttársaság (Nederlandse Spoorwegen) részére szállított új generációs, alacsonypadlós FLIRT motorvonatot (2. kép), az Egyesült Királyságban működő Direct Rail Services vasúti üzemeltetőnek gyártott dízel-elektromos Euro Dual mozdonyt (3. kép), a Dániában, Aarhus városa részére értékesített Variobahn típusú villamost, a németországi Chemnitz városa által megrendelt Citylink villamos-vonatot, illetve az Azerbajdzsáni Vasúttársaság (Azerbaycan Demir Yolları) részére gyártott hálókocsit is (4. és 5. kép).

5. kép

Stadler Rail Csoport

Megosztás

Szóljon hozzá!

húsz + tizenhárom =