• hu

A Prolan Zrt. Igazgatósága „Megjósolni nem tudjuk a jövőt, de feltalálni képesek vagyunk.”

0

Sörös Ferenc elnök


Harmincévesek lettünk. Maroknyi csapatból immáron több mint kétszáz főt számláló cégcsoporttá váltunk. Folyamatos növekedés mellett, őrizve az alapítás óta meglévő alapértékeinket jutottunk el oda, hogy ma már mind a villamosipar, mind pedig a vasút területén ismernek és elismernek bennünket, ahol nagy kiterjedésű, tartósan üzemelő rendszereink, amelyek saját fejlesztésű eszközökből állnak, bizonyítják, hogy a magyar mérnökök is képesek mindenre. Eredményeink nem jöhettek volna létre partnereink bizalma és támogatása, továbbá a cégünk dolgozóinak áldozatos munkája nélkül. Ezt szeretném ezúton is a leghangsúlyosabban kiemelni, megköszönni, és megígérni, hogy a jövőben sem okozunk csalódást.

Mráz Dániel vezérigazgató, gazdasági és üzletfejlesztési terület


Közgazdászként csatlakoztam a Prolan addig villamosmérnökök által vezetett csapatához. A vállalatgazdasági szemlélet képviselete mellett az évek során felismertem, megismertem és elismerem, hogy az értékteremtésnek van számos, kontrolling kimutatásokból közvetlenül nem kiolvasható eleme: a belső motiváció, az egymásért is dolgozás, az innovációval, az alkotással és a jól végzett munkával járó öröm. Jelentős terheket vállalunk a nagy ívű fejlesztések finanszírozása által. A Prolan egésze számára azonban ez ad belső hajtóerőt a kitűzött célok eléréséhez, és ez ad kellő vonzerőt a szaktekintélyek és i ú tehetségek megnyeréséhez. Nálunk a megfontolt mérnöki szemlélet és a vállalkozószellem értékes keveréket alkot. Örülök, hogy ennek az örökségnek részese és a jövő formálója lehetek.

A Prolan Irányítástechnikai Zrt. Igazgatósága két generáció tudását és lendületét egyesíti

Szabó Ervin vezérigazgató, műszaki és termékfejlesztési terület


A 25 éves évfordulónkra kiemeltem egy gondolatot, amelyet Minarik Edétől, a mosodástól kölcsönöztem: „Kell egy csapat.” Büszkeséggel töltött el, hogy nekünk már öt évvel ezelőtt is volt egy jó csapatunk, amely cégünk legnagyobb értékét, a szellemi tőkét adja. Ezt a tőkét az elmúlt öt évben nemcsak megőriztük, hanem jelentősen növeltük is. Tehetséges fiatalok, kiváló, nagy tudással rendelkező gyakorlott kollégák csatlakoztak hozzánk, akikkel megoldjuk azokat a grandiózus feladatokat, amelyekre a hozzánk hasonló méretű cégek nem nagyon vállalkoznak. Öröm számomra, hogy ilyen nagyszerű csapat egyik vezetője lehetek.

Varga Péter gyártási igazgató


Kis hardveres csapatunkkal már harminc éve is azért lettünk a Prolan alapítói, mert saját fejlesztésű eszközökkel akartunk megoldani ipari automatizálási feladatokat. Az első villamosipari folyamatirányítási termékünk szinte egyidős a cégünkkel. 25 éve az ország transzformátorállomásainak többségébe Prolan-fejlesztésű eszközöket szállítottunk, ezek nagy része a mai napig működik. A vasút-automatizálásban is sikerre vittük termékeinket, komplett forgalomirányító rendszereket építünk. Mozdonyfedélzeti berendezésünk a MÁVcsoport és a GYSEV összes mozdonyában működik, sőt folyamatosan megújul. 18 éve saját elektronikai gyárunkban készítjük eszközeinket, RKV készülékeinkből félmilliónál többet gyártottunk. Eredményeinket annak köszönhetjük, hogy a harminc év alatt sosem bizonytalanodtunk el, a saját fejlesztés a legfőbb stratégiánk, és van olyan csapatunk, amellyel ezt meg is tudjuk valósítani.

Csikós Péter műszaki igazgató


Fiatal mérnökként az MMG – ben kezdtem, ami akkor a hazai irányítástechnika meghatározó sarokköve volt. Amikor a magyar gazdaság piaca, szerkezete átalakult, a Prolan befogadta a mi csapatunkat is. Lehetőséget kaptunk arra, hogy megvalósítsunk egy régóta dédelgetett álmot, egy teljes értékű vasúti távvezérlő rendszert. Az elmúlt 25 évben olyan szakmai és emberi támogatást kaptunk, ami a legjobbat hozta ki mindenkiből. Számomra nagyon jó érzés, hogy akikkel együtt érkeztem ide, még mindig együtt dolgozunk, azóta jelentősen bővülve, de ugyanazzal a lendülettel. A Prolanban mindig lehetett nagyot álmodni, mert „A lehetetlent holnapra szállítjuk, a csodákra pár napot várni kell”. A Prolan mindig többet jelentett nekem egy munkahelynél, egy biztos pont, ahol együtt tudjuk megélni a sikereket, legyen az egy új fejlesztés eredménye, egy sikeresen átadott projekt vagy egy új családtag érkezése egy kollégához, baráthoz.

A magyar vasúti pályahálózat mentén összesen mintegy 350 kül- és beltéri szekrény képviseli a Prolant

Feldmann Márton vasút-automatizálási üzletág-igazgató


Majd két évtizedes vasútüzemeltetési, -beruházói, illetve közlekedésszervezési múlttal csatlakoztam ahhoz a Prolanhoz, amely karrierem kezdetén a GYSEV 8. vonali KÖFI projektjében rengeteg inspirációt adott a vasúti szakmakultúra minél teljesebb megismeréséhez, megrendelői igényeink pontos megfogalmazásához. A vasút-automatizálás magyarországi fellegváraként tevékenykedő Prolan és a területet irányító vezetőként a magam legfontosabb küldetésének is azt tartom, hogy a megrendelőink igényeinek, elvárásainak leginkább megfelelő, az üzemeltetők számára érthető és átlátható megoldásokat szállítsunk, felelős támogatást és hátteret nyújtsunk fedélzeti, erősáramú technológiai vagy épp forgalomirányító rendszerekhez, illetve a Prolan következő harminc évét megalapozó büszkeségünkhöz, a PRORIS fantázianevű biztosítóberendezési családunkhoz. Lehet a Prolan nélkül is vasúti infrastruktúra-fejlesztést tervezni, de azért dolgozom, hogy egyértelmű legyen, csak velünk érdemes.

Megosztás

Szóljon hozzá!

20 − 14 =