
Az IC+ család 1. osztályú bisztrószakaszos kocsija egy jelentős lépés a szolgáltatásunkban, nem túlzás azt mondani, hogy új korszakot nyit…
Az IC+ család 1. osztályú bisztrószakaszos kocsija egy jelentős lépés a szolgáltatásunkban, nem túlzás azt mondani, hogy új korszakot nyit…
Komplex karbantartó bázis épül a Szeged–Hódmezővásárhely között létesített tram-train projekthez kapcsolódóan, melynek építési munkái a Homlok Zrt. kivitelezésében valósulnak meg.…
Nem kevesebb, mint 95 éve, 1926 májusában alapították a magyar vasútijármű-gyártás egyik legfontosabb helyszínét, a Dunakeszi Járműjavítót (DJJ), amelyet tavaly…
Az IC+ család 1. osztályú bisztrószakaszos kocsija sok tekintetben új szolgáltatási szintet képvisel majd a MÁV-Start kínálatában, új korszakot jelent…
A vasúti infrastruktúra és a járműpark hosszú elhanyagoltság után örvendetes fejlődésnek indult hazánkban is. Nemcsak az új beruházások, de a…
Az evopro Innovation Kft. és a MÁV Zrt. a vállalatok kutatás-fejlesztés és innovációs tevékenységét támogató programban (KFI-18) konzorciumi formában projektet…
Az utóbbi években több koncepció is készült a kisvasutak fejlesztési feladatairól. Ezekben a tanulmányokban hangsúlyosan megjelenik a kisvasutak ökoturisztikai szerepének…
Legyen az közút vagy vasút, mindkét területen intenzív környezeti hatásokkal kell számolnunk. A közlekedésben részt vevő járművek legtöbbször változó erősségű…
A Fővárosi Önkormányzat kiemelt közlekedésfejlesztési projektjeinek megvalósításáért felelős Budapesti Közlekedési Központ (BKK Zrt.) európai uniós források felhasználásával 2013 februárjában indított…
Hat különböző járművet mutatott be a Stadler az InnoTrans vasúti szakkiállításon, amellyel a vállalatcsoport az esemény egyik legjelentősebb résztvevője, illetve…