
A déli összekötő vasúti Duna-híd hazánk legfontosabb, egyben legforgalmasabb vasúti hídja (1. kép), felszerkezeteinek leromlott állapota indokolja azok cseréjét. A…
A déli összekötő vasúti Duna-híd hazánk legfontosabb, egyben legforgalmasabb vasúti hídja (1. kép), felszerkezeteinek leromlott állapota indokolja azok cseréjét. A…
A Rail System típusú, előregyártott vasbeton nagypaneles, rugalmas Edilon ágyazású, 2–10 m hosszú rugalmas átmeneti szakasszal kialakított vasútiátjáró-rendszert mutatom be.…
A tavalyi évben kezdődött, idén folytatódik, és 2020 júniusáig tart a kivitelezési munka a Kelenföld (kiz.)–Százhalombatta (kiz.) vonalszakasz vasúti pálya…
2015. évtől a Rail System típusú átmeneti szakaszos, nagyelemes átjáró bevezetése lehetővé tette, hogy az edilon)(sedra útmutatása alapján egy eddig…
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. mint ajánlatkérő ajánlati felhívást tett a Lepsény(bez.)–Szántód-Kőröshegy(kiz.) vasúti vonalszakasz tervezésére és megvalósítására. Ezen eljárás lefolytatásának…
Ünnepélyes keretek között, 2014. december 17-én átadták a 2012–2014 között átépített kétvágányú Gyoma–Békéscsaba vasútvonalszakaszt, mely két nemzetközi vasúti közlekedési folyosó…
A Nemzeti Fejlesztési Ügynökség által kiírt kutatás-fejlesztési pályázat keretében a közelmúltban cégünk, a Pont-Terv Zrt. Folyami és völgyhidak felszerkezetének betolásos…
2003-tól terveznek és építenek be a vasúti hidak hídfőihez bordás kiegyenlítő lemezeket (Gubacsi híd). [1] Magyarországon 2012 óta a Ferrobeton Zrt. által gyártott elemek…
A szolnoki vasúti Tisza-híd átépítésével e lapszám több cikke is foglalkozik. A Normálnyomtáv Kft. építésvezetőjeként írásomban az edilon)(sedra rendszerű kiöntött síncsatornás vágányok építéséről…
A Swietelsky Vasúttechnika Kft. kivitelezésében épül át a Szolnok–Szajol vasúti vonalszakasz al- és felépítménye. Ezen munkarészbe tartozik az ívkorrekciók miatti töltésépítés,…