
A Pusztaszabolcs–Dombóvár és a Rákos–Újszász KÖFI-k 2019- ben, illetve 2020-ban történt üzembe helyezése után 2021 elején is létesült a MÁV…
A Pusztaszabolcs–Dombóvár és a Rákos–Újszász KÖFI-k 2019- ben, illetve 2020-ban történt üzembe helyezése után 2021 elején is létesült a MÁV…
Az Óbudai Egyetem és konzorciumi partnerei egy kutatás-fejlesztési projekt keretén belül olyan RFID berendezések kísérleti tesztelésébe kezdtek, melyeket Magyarországon még…
Sörös Ferenc elnök Harmincévesek lettünk. Maroknyi csapatból immáron több mint kétszáz főt számláló cégcsoporttá váltunk. Folyamatos növekedés mellett, őrizve az…
1990-ben, társaságunk alapításakor a legfontosabb vezérgondolatunk az volt: mutassuk meg, hogy mire vagyunk képesek! Megmutattuk. Magyarországon mind a villamosenergia-szállítás területén,…
2020 májusában sikeres műszaki átadás-átvétellel lezárult a Közlekedésbiztonság-javítási program a MÁV Zrt. hálózatán II/B. ütem közlekedésfejlesztési program keretében a Központi…
A V040.03 Kelenföld–Százhalombatta vonalszakasz biztosítóberendezés és ETCS 2 kiegészítő tervezési, valamint kivitelezési munkái (továbbiakban: projekt) a Siemens KLBA Konzorcium (tagjai…
A vasúti átjárók közlekedésbiztonsági szempontból a közutak és vasutak kiemelt jelentőségű találkozási pontjai, ezért fejlesztésükre nagy hangsúlyt kell fordítani. Vasútvonalainkon…
A GYSEV hálózatán az elmúlt évben komoly biztosítóberendezési és távközlési beruházás zajlott. Ennek során a Schauer-Hungária Kft. a biztosítóberendezéssel integrált…
A 2014–2016 között a GYSEV-nél lezajlott villamosítási és központi forgalomirányítási projektek megvalósulása előtt a szolgáltatási területét lefedő IP-hálózat jellemzően SDH-alapú,…
A vasúti közlekedés infrastruktúrájának modernizációja magával vonja az alapvető forgalmi, pályaműködtetési funkciók automatizálását. A megoldással egyrészt növelhető a hatékonyság, másrészt…